Pretraži ovaj blog

petak, 12. svibnja 2017.

TheGift.cool

Nekako je prošli post bio uvod u ovaj današnji, samo što danas neću puno pametovati što sve trebamo znati kada hoćemo hobi pretvoriti u posao, već ću pokazati kako samo to mi (tri glave - kasnije ću ih predstaviti) upravo napravile.

Ideja za ovo (kao i za još barem 100 drugih) u mojoj je glavi već neko duže vrijeme, ali valjda od silne gužve nikako da dođe na prvo mjesto. Oni koji vjeruju u sudbinu rekli bi da je samo čekala pravo vrijeme (ili možda prave ljude), a ja sam uvjerena da je isplivala na prvo mjesto zato što sam ja baš sad to htjela (ima dana kada baš i nisam previše skromna).

I tako prije tri mjeseca u jednom neobaveznom razgovoru dobila sam dozvolu da s autorskim radom Igora Beroša - licitar - mogu raditi što hoću (to se zove povjerenje).
U originalu to je shema za izradu licitara u tehnici čipke na batiće, ali kako ništa nije upisano u kamen uz pomoć treće glave Ane Sever od sheme za čipku došli smo do predloška za print.




Nije sve baš išlo tako brzo kako sada izgleda.

Posložiti prioritete i rasporediti zadatke bio je prvi korak. 
U današnje doba interneta, pinteresta, i ostalih, više manje, društvenih mreža možda izgleda suludi posao, ali naše tri glave su ipak odlučile to napraviti. Nekome tko ne poštuje tuđi rad, to ovako i onako ne znači ništa, a svi ostali će to, nadam se, znati cijeniti.

Smišljanje što i kako, izrada uzoraka, odluke o cijenama i načinim prodaje je sastavni dio svakog posla.
U finišu je trebalo smisliti i ime koje je će najbolje predstavljati naš rad. I kad je izgledalo da je sve gotovo, ime izabrano, logo završen, ženski dio je odlučio sve to promijeniti (muški dio se sa puno razumjevanja složio sa nama - ništa drugo mi i nije preostalo)

I tako je nastao  TheGift.cool 

Naša prva "kolekcija" Licitar u srcu osim što je cool i ekološki je osviještena pa ćete moći nabaviti i eko platnene vrećice, majice, jastuke (izrađene u našoj radionici) podloške za čaše.


Slijedeći tjedan svijetlo dana ugledat će i web shop TheGift.cool

Pratite nas na FB, web i naravno na ovom blogu.






Nema komentara:

Objavi komentar