Pretraži ovaj blog

subota, 17. siječnja 2015.

Mala škola tiffanya

Došlo je vrijeme da i ja svoje znanje tiffany tehnike malo podijelim sa drugima. Dragi prijatelji Radmila Smodlaka i Igor Beroš su napokon popustili (nije ih trebalo baš puno nagovarati, moram priznati) i brzinski smo dogovorili kratku obuku.

Prošlu subotu nismo puno gubili vrijeme. Izabrali su stakla i odlučili što će raditi. Radmila je izabrala meni najdražu boju, zelenu naravno i izradit će svijećnjak, a Igor se po običaju bacio odmah na izradu lampe (od njega nisam ni očekivala ništa manje ili jednostavnije)  i naravno na lampi su "cveteki".

Prvi dan je protekao u rezanju. Prvo rezanju šablona (lakši dio) a zatim je došlo na red i pravo staklo za tiffany. Početni strah "što ako krivo pukne" brzo je nestao, ipak nisu oni od jučer i puno toga već znaju raditi. Sve ovo je bitno pojednostavilo moju ulogu "učiteljice". Kada izaberete  "učenike" koji već imaju toliko znanje kao njih dvoje nemate baš previše posla. Pokažete im jednom, skuhate kavu i uživate u dobrom društvu. Tu i tamo neka sitna intervencija i ponovo uživancija.









Današnja subota je protekla jednako ugodno i veselo kao i prošla samo su se počela nazirati i konačni radovi.  Rezanje je uspješno završeno, i na red je došla brusilica i ljepljenje bakrene folije. Malo manje zanimljiv, ali neophodan dio.
Slijedeće subota će biti sam finiš. Sastavljanje, tj. lemljenje svih dijelova i patiniranje i onda onaj dio koji se u stvari čeka od samog početka (i zbog koje se sve to i radi), upaliti lampu, zapaliti svijeću i staviti je u novi svijećnjak. Sjesti i uživati.







Da ne bi davala loš primjer svojim "učenicima" i ja sam u posljednje vrijeme bila vrijedna. Pogledajte i uživajte. 






Nema komentara:

Objavi komentar