Pretraži ovaj blog

petak, 4. veljače 2011.

Nakit od drva








































Lijep pozdrav svima nakon malo dužeg vremena.
Danas se neću hvaliti sa svojim radovima, već radovima mog prijatelja i susjeda Mladena koji radi ovaj prekrasni nakit od drveta. Materijal za izradu, kako možete i pretpostaviti, pronalazi svugdje, preko šuma, šumaraka, potoka i voćnjaka.
Dok ga ne nagovorim da nam se pridruži u svijetu blogova, njegove radove uvijek možete pogledati, ali i naručiti ovdje kod mene.

Broj komentara: 11:

  1. baš mi se sviđa, volim drvo, i njegovu toplinu!

    OdgovoriIzbriši
  2. BUDI DOSADNO NEUMOLJIVA i natjeraj talentiranog susjeda da si otvori i blogek i stranicu na FB jer u masi nakita ovakvi komadi su zaista UNIKATNI !!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala cure. Ja sam od prve bila oduševljena ovim nakitom. Navaljivanje i uvjeravanje da treba malo više poraditi na reklami (blog, FB i ostalo) je već započelo. Nadam se da će uskoro uroditi plodom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oduševio me tvoj susjed. Drvo je jako zanimljivo i zahvalno ako se koristi pri izradi nakita. Ovo je mrak :))
    Svakako nagovori susjeda da nam se pridruži.
    Pusa i ugodan vikend

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo za susjeda,nakit je prva liga.
    Interesantno kako se od drva može raditi nakit.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Navrati na moj blog čeka te nagrada.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, nadam se da ću već danas Mladenu prenjeti vaše dojmove.
    Melanzana, upravo idem k tebi. Hvala

    OdgovoriIzbriši
  8. već viđeno...još prije 7 godina se pojavio trend drvenog nakita a pionir je smiljka franjić, sve ostalo su amateri zašto nisu to radili prije 7 godina??jer se sami nisu mogli sjetiti samo znaju kopirati

    OdgovoriIzbriši
  9. dobar dan!...odakle je susjed ?...imam par "komada" ovakvog nakita,ali nisam sigurna kako je gospodinu ime...(kupila prije nekoliko godina)...i jako sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Isprika na malom kašnjenju. Susjed je iz Zagreba, Vrbani. Ako treba detaljnije informacije slobodno mi se javite na mail.

    OdgovoriIzbriši