Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 14. veljače 2011.

Broševi





































Ovo su male nagrade velikim plivačicama (zaboravila sam staviti u prošli post).

Broj komentara: 12:

  1. Predivni broševi, jako lijep poklon!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, to je bila brzinska ideja. Od ideje do gotovih brošića možda 2 sata.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije lepo što si zaboravila, za malo da ne vidimo svu ovu lepotu.
    Ali, razumem, uzbuđenje je bilo veliko:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na pohvalama. Ovo vrijeme je meni ludnica na poslu, (radim u knjigovodstvu), tako da mi ne ostaje puno vremena za nešto drugo, pa onda svašta zaboravim (kao npr. zakrpati djetetu hlače), ali nema veze sve ću to nadoknatidi od 1.4. pa na dalje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Veseli, šareni, originalni. Super poklon.
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. toliko sam se oduševila da ću odmah pokušati napraviti.imaš li možda nešto originalno za uskršnje ukrase.Anđelka

    OdgovoriIzbriši
  7. Još nisam krenula sa Uskrsom. Nekako mi je još daleko. Poslije 1. mi malo prestaje gužva sa poslom pa će slobodnog vremena biti malo više, a to znači više vremena za ovakve stvari. U svakom slučaj što smislim biti će ovdje. Gdje možemo vidjeti tvoje stvari? Blog? FB? Javi

    OdgovoriIzbriši
  8. Tanja prekrasni su i jako zgodni :))
    Uvijek si puna ideja.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. otkrila sam tvoje blago i prekrasne radove, broševi su ti za 10.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši