Pretraži ovaj blog

utorak, 13. srpnja 2010.

tečaj izrade paške čipke











Koliko god se neki put ljutila na naše televizijske kuće (zbog programa koji je takav da su nogometne utakmice najzanimljivija stvar i jedino što nije repriza) moram priznati da je puno stvari nastalo baš zahvaljujući njima. Da kojim slučajem puste neki dobar premijerni film, vjerojatno bi "samo" štrikala (zato sada štrikam puno manjem jer ne gledam TV).
Tako je bilo i jučer predvečer. Vani još uvijek prevruće, na TV ništa pametnog. Što drugo preostaje nego biti kreativan. Tražeći neku ideju za platnenu torbu koju je zaželjela moja starija, naletjela sam na nešto sasvim drugačije.
Tečajevi izrade paške čipke i čipke na batiće. Ima tu još i drugih tečajeva za pletenje, kukičanje, vezenje, nešto za klince. Da sada ne pišem i prepisujem previše evo linka Atena d.o.o.
Sve se održava u Zagrebu (Kninski trg). Preko ljeta, očekivano, tečajeva nema, tako da do jeseni imam dovoljno vremena za odlučiti što bih radije. Moram priznati da je od prvog momenta paška čipka u laganom vodstvu.
Nadam se da ću barem još nekoga zainteresirati.







Broj komentara: 6:

  1. Ovo su super korisne informacije i sigurna sam da će se naći zainteresiranih! Moram priznati da nisam baš tip za ovakve stvari, vez još kako - tako, ali kad vidim one batiće prva pomisao mi je Šiljo i njegovo raspetljavanje flaksa za pecanje - tako bih ja izgledala! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. slažem se s tobom, paška čipka svakako treba biti u vodstvu, mada i batići su nešto što želim isprobati! :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Paška čipka mi izgleda nekako prozračnijem laganije (ne za izradu), a asocijacija na batiće - škare. Sve u svemu mogu slobodno reći da ni o jednoj tehnici neznam baš ništa i baš zato su mi izazov. A osim toga nema tečaj gdje se nisam dobro zabavila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene je oduvjek zanimala izrada paške čipke , više iz znetiželje kako se to radi nego što bi ja to s nekom ozbiljnošču radila.U svakom slučaju izrada paške čipke je zanimljiv izbor. Drago mi je da još ima ljudi koji če nastaviti tu tradiciju, zato sve pohvale za tečaj.Nadam se da čemo vidjeti i neku čipku nakon tečaja i na ovim strenicana. Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadam se da ću uspjeti sve organizirati za ovaj tečaj (vremena uvijek nađem za takve stvari, a valjda će se naći i novaca). Čim bude neke novosti, pohvalim se.

    OdgovoriIzbriši
  6. U Rijeci se 10.07.2012. otvara radionica paške čipke. Svi zainteresirani neka se jave Karmen na broj 091 886 9971. Pozdrav i očekujem vas u što većem broju.

    OdgovoriIzbriši