Pretraži ovaj blog

srijeda, 7. srpnja 2010.

Sweet blog award

Prvo ću zahvaliti Izzy na nagradi , a onda slijede pravila (ova ovdje ne spadaju u kategoriju onih koja postoje da bi se kršila)



- Proslijedi nagradu 10 (slatkih) blogera(ica).

- Napiši post o nagradi, navedi tko ti ju je dodijelio i stavi slikicu nagrade.

- Stavi nagradu na svoj blog.

- Obavijesti osobe koje si nagradila putem komentara na njihovom blogu









Izzy je u pravu kada kaže da je nominiranje težak posao, ali ne zato što nas blogerica nema, već zato što je teško izabrati, ali ako su uspjeli drugi onda ću i ja.



Zorica - zoricina radionica

Jovana - jojini isporbani recepti

Goga - gogin kutak

Jolanda - jolandine rukotvorine

Maja - kreativni nered

Ljiljana - kreativno pletenje

Željka - mama kreativka

Goce - pletenje

Gordana - my fimo kitchen

Ružica - ručno tkanje



Nadam se da nisam bila baš previše ponavljač i da će se sve ovdje prozvane blogerice razveseliti nagradi kao što sam se i ja. Sada idem ispoštovati i ono zadnje pravilo i svakoj od vas ostaviti malu slatku porukicu.

Broj komentara: 5:

  1. JAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HVALA DRAGA TANJA i na nagradi i na tome što me pratiš i što si mi otkrila svoj predivan blog !! PUUUNOOOOOOOOOOO POZDRAVA :-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Tanjči, puno ti hvala na ovoj slatkoj nagradi. <3<3<3 :DDDD <3<3<3
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Tanja imate nagradicu i Vi na mom blogu ! :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Tanja!
    Puno ti hvala za nagradu!
    Drago mi je da svracas na moj blog,slobodno
    nekad ostavi i komentar;)
    Srdacan pozdrav iz Graza
    Zorica

    OdgovoriIzbriši