Pretraži ovaj blog

nedjelja, 8. svibnja 2011.

Nakit - broševi













































Broševi od trapera 30,00 kuna.




Moram priznati da me je interes za broševe totalno iznenadio. Hvala svima na lijepim komentarima. Sa zadovoljstvom mogu reći da su skoro svi broševi iz prethodnog posta promjenili vlasnika. Potaknuta time krenula sam u smišljanje i izradu novih.




Jedinu kritiku koji sam primila bila je ta da se nigdje ne vide cijene, a kako sve kritike treba ozbiljno shvatiti od ovog posta to će biti ispravljeno. Sve ono što je namjenjeno prodaji imat će i svoju cijenu. Svi zainteresirani se slobodno mogu javiti, a za sve mogu izdati i R1 račun



Broj komentara: 8:

  1. Draga, neumorna si :)
    A brošeki su ti tak slatki :))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršeno urađeno, kao ispod neke mašine, imaš zlatne i precizne ruke i veliku maštu.

    Baš su divni, nadam se da će planuti(tako mi kažemo kad se nešto brzo rasproda) i da ćeš praviti još i još...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala cure. Napokon mi se smanjila gužva na poslu pa se mogu malo više posvetiti i ovim stvarima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivni su ovi broševi, i mislim da još nisam vidjela ovakav način slaganja latica, kao ovdje. Sviđa mi se :)) Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nešto slično sam vidjela na jednom blogu, isprobala to sa traperom i uspjelo je.

    OdgovoriIzbriši
  6. super su ovi broševi od jeansa:)))....a izrada raznih cvijetova je zaista prava zaraza:))....

    OdgovoriIzbriši