Pretraži ovaj blog

utorak, 7. rujna 2010.

volim, volim .....

Hvala Izzy i Jolandi na pozivu za još jednu igricu.

Pravila su više nego jednostavna.

1. Napiši tko te je pozvao na igricu (što ja već jesam - znači obavljeno)

2. Napiši 10 stvari koje voliš (slijedi malo niže)

3. Pozovi 10 novih blogerica

Ovo zadnje ću malo prilagoditi i promjeniti pa pozivam sve drage blogerice koje svrate da se osjećaju pozvane.

A sada ono najbitnije


V O L I M
1.
znati da se uvijek, gdje god da sam bila, imam kamo vratiti
2.
da sve lijepe i one ružne stvari imam s kime podijeliti
3.
iskrenost
4.
šišmiše, zmije i slične, malo manje popularne životinje (ali samo u prirodi, tamo gdje im je i mjesto)
5.
kupovati vune, konce, materijale, staklo i sve ostalo što se dade pretvoriti u nešto sasvim drugo
6.
ustati rano
7.
pogledati dobar film
8.
priuštiti si (vrlo rijetko) dan kada ne radim apsolutno ništa
9.
napraviti nešto novo
10.
dati mojm curama pusu za laku noć

3 komentara:

  1. Lijepo!!!! (osim ranog ustajanja, preferiram barem do osam....)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Najbolje vrijeme za ustajanje je oko 6, kada još svi spavaju. Uglavnom je to onda vrijeme samo moje, barem negdje do 7 (svi smo ranoranioci)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kuc - kuc... Moj blog, nagradica... Samo da ostaneš u formi! :)

    OdgovoriIzbriši