Pretraži ovaj blog

nedjelja, 23. svibnja 2010.

Tiffany ogledalo

Vikend se bliži kraju, a ogledalo je gotovo. Dok ogledalo čeka nekog novog vlasnika mogu se baciti na izradu nove lampe. Ideja je već u glavi, pa tko zna možda već slijedećeg vikenda bude i gotova.





Broj komentara: 10:

  1. O, gle, ogledalo! Jako lijepo (jedino si mogla na fotiću malo izbalansirati bijelu boju) :p

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na pohvalama (ono ostalo Majo ignoriram).

    OdgovoriIzbriši
  3. Već sam nekoliko puta bila na tvom blogu. Odlični su ti radovi. Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Po nekad kad imam vremena zanesem se u razgledanje blogova i zaista otkrih blago, ovaj blog, sa prelepim radovima, da dolazim i uživam. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Nena. Želim ti puno slobodnog vremena za razgledavanje. To je moj ritual u nedjelju ujutro kada moji još spavaju. Skuhana kava i švrljanje po blogovima.

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo i mene za dobrodošlicu, vidim da si već moj sljedbenik, i ja obavih tu dužnost, razgledavam te uzduž i popreko, osim toga sama sam kod kuže s Leom, jer Hubby je nažalost još u bolnici, stoga imam vremena. Idem u obilazak da vidim što još kreiraš. pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši